14 Aralık 2013 Cumartesi

Yeni Yıl Hediyeleri





        2014 yılına girmeye sayılı günler kaldı.
Bütün özel günlerde olduğu gibi, yılbaşında da sevdiklerimiz için özel
hediye arayışları başladı.
Onlara ne alabiliriz, işte burası kilit nokta. Hem kullanışlı, hem sevecekleri,
hem de kalıcı, kişiye özel hediyeler olsun isteriz.
Ya da elimizden geliyorsa eğer, kendimiz tasarlarız hediyelerimizi.

      İntenetten şöyle küçük bir araştırma yaptım bende,
fikir edinmek adına. O kadar fazla seçenek olunca da kafa karışıyor tabi.
Anneye - babaya hediye, arkadaşlara hediye, sevgiliye - eş'e hediye
derken liste uzayıp gidiyor.
İsme özel hediyeler çok hoşuma gidiyor benim. Karşınızdaki kişiye,
sadece onu düşünerek aldığımızı ifade ediyor.
Evimiz için alabileceğimiz kocamaaan hediye sepetleri var.
Ben bütün sevdiklerime minik de olsa hediyeler alıp, onları mutlu etmek
istiyorum. Sevdiğim insanları mutlu edince, benim mutluluğum
bir kat daha artıyor.
Bu iş gerçekten emek ve zaman istiyor, şimdiden herkese kolay gelsin :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder