19 Şubat 2014 Çarşamba

Avon CC Krem


     Birçok markada olduğu gibi Avon da CC Krem çıkardı. ,
Sipariş vermek isteyenler,önümüzdeki ayın kataloğunda cc kremler yerini alıyor.
Ben avon satış temsilcisi arkadaşım sayesinde, yeni çıkan ürünlerle
henüz katalogda yayınlanmadan tanışma fırsatı bulabiliyorum.
Baktım evdeki bb kremim de azalmış.
CC kremi görünce mutlaka denemek istedim.



Beş ayrı renk seçeneği mevcut. Benime cildime en uygun rengi nude olarak belirledim.
İçeriğine gelince, antioksidan etkili yeşil çay özleri içeriyor.
Leke görünümünü azaltmak için meyan kökü ve c vitamini ile zenginleştirilmiş.
Benim en sevdiğim özelliğine gelince güneş koruması çok yüksek tam spf 50.
Uygulamaya gelince kıvamı resimde gördüğünüz gibi çok yoğun değil.
Cildimle bütünleşmesini çok sevdim. Ben bb kremleri elimle uyguluyorum, fırça
kullanmıyorum. CC kremi de aynı şekilde uyguladım.
Çok rahat bir şekilde sürdüm yüzüme, hafif bir içeriği var.
Öyle tabaka gibi bir görünüm vermiyor. Blakis yüzüme verdiği doğal ışıltı
çok hoşuma gitti. Cildimin yağlanma sorunu olmasa, üstüne pudra bile uygulamak
istemedim ama nafile, pudrasız iki saat bile dayanmıyor yüzüm.
Normal ciltlerde parlama yapacağını düşünmüyorum cc kremin.
Yağlı bir yapıya sahip değil, hatta ben bb kremden daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Kesinlikle alınası bir ürün :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder