13 Şubat 2014 Perşembe

Favori Rujlarım




      Son zamanlarda en çok kullandığım favori rujlarımı
tanıtmak istiyorum sizlere. Bu takıntılı durum sanırım hemen herkeste var.
Bir şeyi çok sevdiğimizde, sanki başka hiçbir şeyimiz yokmuş gibi
davranırız. Varsa yoksa en sevdiklerimizi kullanırız.
Oysa daha önce kullandıklarımızı da severek almıştık. Çabuk sıkılıyoruz
ya da sürekli yeni bişeyler çıktığı için, sürekli yenileri alma deneme
hevesi diyorum ben buna.

     Neyse konu çok başka yerlere gitti. Rujlarımıza geri dönelim :)
Benim son zamanlarda ki favori rujlarım, nude tonlardan yana.
Bazen de soft pembe renkleri.
Ama nemlendirmeleri yeterli gelmiyor maalesef.
Ruju sürmeden altına baz olarak mutlaka renksiz dudak balmı uyguluyorum.
Hem daha kalıcı olduğunu düşünüyorum, hem de
daha fazla nem veriyor soğuktan kuruyan dudaklarıma.


Soldan sağa doğru sıralayacak olursak
Sol baştaki ruj Essence 58 numara, günlük kullanmak çok ideal bir renk.
Fazla nemlendirme vermemesine rağmen, verdiği hafif ışıltıyı seviyorum.

İkinci ruj Golden Rose 224 numara, aslında resimde göründüğünden daha
açık soft bir pembe.

Üçüncü ruj Avon fakat numarasını bir türlü bulamadım.
Günlük olarak kullandığım ideal rujlardan.

Dördüncü ruj Maybelline 02 numara galiba en çok bu ruju seviyorum.
Nemlendirmesi de diğer rujlara nazaran daha iyi.

Beşinci ve son rujum Avon'un yeni çıkardığı kalpli rujlarından.
Numara yine yok tabi ama rengin adı Smoochable, turuncu ve kırmızı
arası bir renk. Rengi sevmeme rağmen avonun rujlarını nemlendirme
açısından çok yetersiz buluyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder