17 Aralık 2013 Salı

Avon Makyaj Fırçaları





         Makyaj fırçaları biz hanımların en büyük yardımcıları.
İstediğimiz özellikteki fırçaları, bazen biraz zorlanarak birkaç denemeden
sonra buluyoruz. Daha önceden kullandığım allık fırçam yıprandığı için
( bu arada en çok kullandığım fırçam ) yeni fırça arayışlarım sonucu
avon satış temsilcisi arkadaşımın tavsiyesiyle, bir allık fırçası ve bir pudra
fırçası siparişi verdim. Fiyatları da diğer fırçalara nazaran oldukça uygun.
Allık fırçası 9.90 TL, pudra fırçası 13.20 TL.





      Allık fırçasını ilk denediğimde çok sevmedim, biraz da ufak geldi bana.
Normal bir şekilde sürerek istediğim performansı alamadım.
Ama yanaklarıma pıt pıt yaparak uyguladığımda gayet başarılı oldu.




      Pudra fırçasına gelince ona bayıldım.
Pudramı içindeki süngerle uyguluyordum, fırçayı aldığımdan beri sürekli
onu kullanıyorum. Hem boyut olarak, hem de yumuşacık kılları
çok kullanışlı geldi bana.
Tavsiye edebileceğim ürünler arasına girdiler bile.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder