23 Aralık 2013 Pazartesi

essence 3 in 1 concealar





         Essence kapatıcımı anlatmak istiyorum size bugün.
Göz altlarımda morluklar dolayısıyla concealar arayışına başladım.
Benim gibi hem fiyatı makul olsun, hem de çok iyi kapatsın diyorsanız :)
çıkabilecek sonuçlar malum tabi, hepsi bir arada olmuyor.
Kapatıcı her ne kadar 3 in 1 arada olsada.


Üç renkten oluşan kapatıcının işlevine gelince, pembe kısmı morluklar,
yeşil kısım kızarıklıklar, bej kısmı da normal kapatıcı olarak kullanılıyor.


   
        Morluklar için olan pembe kısmını kullanmaya başladım.
Biraz yoğun bir kıvamı olduğundan dolayı, fırçayla çok rahat yediremedim.
Elimle daha kolay yaptım uygulamayı. Kapatıcı sonrası üstüne uyguladığım
pudrayla istediğim görüntüyü elde ettim. Fakat çok uzun ömürlü olmadı.
Birkaç saat sonra baktığımda, göz altı morluklarım yine oradaydı.



      Yeşil kısmınıda son zamanlarda yaşadığım alerji probleminden sonra
denedim. Yüzümdeki kızarıklıkları kapatması için.
Maalesef yine istediğim sonucu alamadım. Sadece birkaç saat yeterli
diyorsanız kullanabilirsiniz. Ama uzun vade de sonuç olumsuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder