16 Aralık 2013 Pazartesi

Avon Mega Effects Mascara





        Avon'un mega effects mascara'sını bugüne kadar birçok arkadaş
kullandı bildiğim kadarıyla.
Biliyorsunuz avon bu ürünü Avonla Hadise Çıkart başlığı altında
birçok kişiye denemek için ücretsiz gönderdi.
Benim mascaram yaklaşık onbeş gün önce elime geçti.
Geldiği günden beri bir heves kullanıyorum. Çokta memnun kaldım.





       İlk başlarda sürerken biraz zorlandığımı itiraf etmeliyim.
Herkes çok memnun olduğuna göre, ben beceremedim galiba diye düşündüm.
Ama inanın doğru açıyı yakaladığınızda çok rahat sürülüyor.
Hiç kirpiği olmayan beni bile memnun ettiyse bu ürün ala.





      Ben öncelikle mascarayı tek kat sürüyorum. Sonra kirpik tarağıyla
kirpiklerimi tarıyorum ve bir kat daha mascara sürüyorum.
Ancak bu şekilde istediğim dolgunluğu yakalıyorum ama dediğim gibi
benim kirpiklerim çok seyrek ve ince.
Benim mascara sürme yöntemim de böyle :)
Sevgiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder