2 Ocak 2014 Perşembe

Avon Alışverişi



        Küçük bir avon alışverişi yaptım yine.
Ama hepsi ihtiyaçtı, keyfi hiçbişey almadım. El kremleri aldım kendime.
Malum hava soğudu, daha yoğun kremlere ihtiyaç duyuyoruz.
Ürünlere tek tek bakalım şimdi.
Fotoğrafta gördüğünüz üzere, makyaj fırçası var. Bu fırçadan daha önce almıştım,
gayet de memnundum (yazısı burada) arkadaşım fırçama el koyduğu için
yenisini aldım. 
Allık ihtiyacım vardı, fırsat broşüründe 14 TL olan ikili allığı aldım. 
Bir tarafı bronz, bir tarafı pembe umarım memnun kalırım.
İki adet göz kalemi aldım. Bir ruj aldım, aslında avondan ruj almayı çok tercih
etmiyorum, beğendiğim renkle gelen rengin alakası yok ama neyse.
Bir yüz temizleyici aldım, temizleyici, tonik ve nemlendiricinin bir arada olduğu
iddia edilen ürünü tavsiye üzerine aldım. Deneyelim bakalım. 
Topuk yumuşatıcı bir krem aldım. 
En son olarakta Extra Lasting Fondöten, en az 18 saat kalıcılık iddia eden
bu fondöteni denemek istiyorum, sonuçları göreceğiz.




Bu el kremlerini avon temsilcisi arkadaşım sayesinde daha erken denedim
ve kremlere bayıldım. E vitamini ve kakao içeriği gerçekten güzel. 
Çok iyi nemlendiriyor, kokusu da harika. Hem evde, hem çantamda bulundurmak
için birkaç tane aldım. 
Aynı seriden birde vücut nemlendirici aldım. Kokusu yine aynı, benim gibi
kuru bir cildiniz varsa, nemlendirici ihtiyacınız fazlaysa tavsiye edebilirim.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder